نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6028
-
الف
+

«پری سیما» و «حشمت فردوس» در پشت صحنه «ستایش3»

عکس های جدیدی از کرکتر «پری سیما» و «حشمت فردوس» در فصل سوم ستایش در فضای مجازی نشر شد.

«فریبا نادری» کرکتر «پری سیماه» در سریال «ستایش 2» عکس های جدیدی از خود و «داریوش ارجمند»  در پشت صحنه سری سوم این سریال را نشر کرد.

به گزارش آی فیلم2 ، در حالی که ساخت سریال تلویزیونی «ستایش 3» مراحل نهایی خود را طی می کند، «فریبا نادری» کرکتر «پری سیما» عکس جدیدی از پشت صحنه این سریال را به همراه بازیگران و عوامل آن در صفحه مجازی خود نشر کرد.

«فریبا نادری» هنرپیشه سینما و تلویزیون، دانش آموخته رشته گرافیک کمپیوتر ، در ۲۱ حمل(فروردین) ۱۳۶۳ هجری خورشیدی در تهران به دنیا آمده است.

«نادری» که در سریال «ستایش2» به عنوان کرکتر «پری سیما» نقش آفرینی کرده ، در فصل سوم این سریال نیز به نقش آفرینی پرداخته است.

به گفته کرکتر «پری سیماه» در سری جدید این سریال جنگ های او با «حشمت فردوس» بیشتر و بیشتر می شود؛ همچنان بخشی از روابط داستان نیز بین «ستایش» و «فردوس» اتفاق می افتد. 

فلمبرداری سریال «ستایش 3» این روز‌ها در«شهر ری» انجام می‌شود که حدود 80 فیصد تصویربرداری پیش رفته و تدوین آن نیز همزمان در حال انجام است.

«سیما تیرانداز»، «نرگس محمدی»، «قربان نجفی»، «فریبا نادری»، «سینا شفیعی»، «فرهاد جم»، «کیهان ملکی»، «محمدرضا داود نژاد»، «مهدی میامی»، «امیر محمد زند»، «لاله مرزبان»، «کمند امیر سلیمانی»، «شهرام پور اسد»، «مهتاج نجومی»، «علی طالب لو» و ...از جمله بازیگران سری سوم سریال «ستایش» هستند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر